Grąžinimo ir Keitimo Politika
Mūsų parduodamos prekės yra maisto produktai, todėl dėl higienos ir saugumo priežastų grąžinimas nėra galimas, jei prekės yra kokybiškos ir atitinka visus reikalavimus. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, maisto prekės, kurios gali greitai sugesti arba kurių tinkamumo naudoti terminas yra ribotas, nėra grąžinamos ir nekeičiamos.
Defektai ir Problemos
Gavę užsakymą, atidžiai jį apžiūrėkite ir nedelsdami susisiekite su mumis, jei prekė yra pažeista, turi gamybos defektų arba gavote ne tą prekę. Tokiu atveju, mes išnagrinėsime situaciją ir pasiūlysime sprendimą - pakeitimą arba kompensaciją, jei tai yra pagrįstas atvejis.
Jei gavote pažeistą prekės pakuotę, turite tą pačią dieną informuoti mus el. paštu: info@profesionalusirankiai.lt
Priešingu atveju, laikysime, kad prekė buvo pristatyta tinkamos būklės.
Garantinis Aptarnavimas
Garantinis aptarnavimas, priklausomai nuo prekės gedimo pobūdžio, gali trukti iki 2 savaičių. Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės el. paštu: info@profesionalusirankiai.lt
Skundų Nagrinėjimo Tvarka
Mums svarbi jūsų nuomonė. Jei turite nusiskundimų ar kyla nesusipratimų, rašykite mums el. paštu: info@profesionalusirankiai.lt Jūsų skundą išnagrinėsime per 5 darbo dienas.
Neteisminė Ginčų Sprendimo Tvarka
Jeigu manote, kad jūsų teisės buvo pažeistos, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51) arba pildyti skundą Europos vartotojų ginčų sprendimo platformojehttp://ec.europa.eu/odr/
Jeigu turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis el. paštu: info@profesionalusirankiai.lt